![]() |
| first time aku terima tempahan..from En Azman org kampung aku ...tima kasih Cik Man. |
![]() |
| Dot-dot merah tu macam biji saga je kan??merah menyala..i likee..:) |
| kawan2 Kak Zah suka betul dengan Angry Bird..repeat order from them..TQ so much. |
Saje try-try buat Doraemon...ermmm...memang leceh sikit nak buat dia...
Apam Animasi..Lady Bird ade, Angry Bird pon ade..doraemon pun terselit gek di situ...
shhh..dok diam-diam naa..jangan gaduh-gaduh.
100 biji Order by kawan kepada Kak Zah..Apam Animasi..Terima kasih banyak ye..
Deko Lady Bird aku..:)
Sesuai juga untuk dibuat hantaran..Ini untuk Hantaran Pertunangan sepupu aku baru-baru ni.
Selamat Bertunang Annyss..
Ini antara tempahan yang telah aku terima setakat ini...sebenarnya banyak lagi gambar..tapi atas silap aku yang tidak menyimpan semua gambar2 dalam pen drive...
ade satu hari tu pc aku diserang demam yang teruk...hu..hu..virus dah masuk daa...abees gambar2 yang aku simpan..termasuk le suma gambar-gambar anak2 aku & gambar family...sudah hilang.
hu..hu,,sedih le gak..tapi nak buat cammane kan.sendiri punya silap...
Moral of the story..lepas ni kena selalu beringat.." simpan gambar2 dalam pendrive"..sentiasa beringat2 kena ade backup kan??
P/s ; Jangan jatuh dalam perangkap yang sama buat kesekian kalinya..




