December 2, 2012

Birthday Alang

Assalamualaikum...
Salam Hari Ahad rakan-rakan suma..

Semalam 1 Dec..anak aku yang no 3 sambut besday...aku dah blur nak wat kek ape ye?? ermmm..kek coklat selalu sangat dah.
Kakak Difa dah siap pesan.."Ibu jangan buat kek coklat ye.."   


Selepas aku merantau banyak umah..lps satu blog demi satu  blog aku jelajah...bukan ape nak carik kek yang x banyak bahan, x renyah (org kedah kata) @ leceh@ rumit, aku berkenan kat RVC ni..resepi dia biasalah.....aku ambik kat blog faveret aku..MASAM MANIS.Tq kak ita sekali lagi...


Nama penuh anak aku ni... Muhd Firzan ..Sebab dia anak yang ke 3...dapatlah gelaran Alang.

Berbalik kepada sambutan besdaynya...Aku xde le buat yang spesel...cuma  aku buat.....  
                     
                    RED VELVET CAKE

Ini le hasilnya ..setelah bertungkus lumus pagi tu..

NASI BERIANI EXPRESS..


Birthday Boy...Happy Birthday Alang...

Ni baru 3 orang punya bahagian...dah tinggal separuh..

Alang dengan adik manjanya..

Adik doakan Alang sentiasa jadi budak yang baik...Jadi Anak yang Soleh..Jadi anak yang rajin..ameen.

Apa-apa pun Alang memang hensem...he..he...
p/s : Boleh belanja adik coklat x? ^ -^