May 27, 2013

Anak-anakku

As salam
Nak dekat 10 hari le anakku si alang demam manakala si hafiyy 8 hari. .setelah 2 kali berulang ke klinik. . demam panas mereka x surut panasnya. .bukan ape takut kalau2 kena serangan sawan klu panas sangat. .

Bila dibagi ubat. .berpeluh badan lepas 2 3 jam lepas tu panas balik. . macam -macam cara  dh kami buat. .jelum. .mandi air asam , minum 100 plus. .buntu dibuatnya. .last skali kami bagi minum air yassin n air zam zam. .tu pun still demam x kebah.

Akhirnya kena gak bawa dorang ke hospital. .mmg hati x senang,tdo pun tdo2 ayam je sejak 2 beradik ni sakit.

kami p kpj. .cepat sikit bleh tau blood result. .doktr ckp kena masuk wad mlm tu gek. .n result pun keluar mlm tu. .alhamdulillah xde virus yg serius pn. .

alang cuma pasal tonsil luka. . tu yg menyebabkn panasnya x turun. .si adiknya hafiyy pasal virus selesema je. .

Alhamdulillah  sangat time tu. .