Menu yg sentiasa menjadi pojaaannn kami, di hujung minggu...
hari yang ade semua orang...anak2 dgn ayah2nya skali kena kerahan tenaga...nk asingkan tulang ikan...
yeayyy WONDERPETS.." apa yg penting "KERJASAMA"...
Terhidang sedap di atas meja...x sabar untuk di sluuurrppp...wallahh...he..he..
Hafiyy dgn gayanya..mcm nak x nak je...lps sekali suap..dan lagi..dan lagi...non stop...abes semangkuk kt dia...
yg x tahan tu...lps abes makan...hafiy cakap "pandai ibu masak"....owh so sweet...tima kasih nak atas pujian yg ikhlas drmu..he..he..bangganya ibu ....sape lagi nk puji kitakan???
klu x mereka2 yg selalu makan dari hasil air tgn kita kan...??
Ibu punya...selagi x meriah dgn cili2 yg macam-macam warna...yg wajibnya mesti ada yang niiii..,
ade ulam daun gajus
pucuk putat ( kt rumah bapa mertua aku banyak pucuk ni, klu aku balik je togel pokok ni aku kerjakan...he..he..)dia pn dh tau peel menantu dia yg suka berulam.....yg bestnya dia tolong petikkn utk aku...he.he..
hirisan timun
potongan bawang besar yang diracik halus..
dan last sekali belahan jiwa...limau kasturi.....
pergghhhh terangkat. wa cakap luu......
rasa x sempurna je klu makan laksa xde semua tuu...
daaannn...dah sah2 akan berasap telinga., lepas makan nanti....he..he..itu le aku..
( anak2 pn dh tau)of cos la kan?
tu yang x puas klu makan laksa kat kedai...ciput je cabai dorang taruk...mesti nk minta tambah...hu..hu...
masak sendiri makan sendiri lagi puehhhh...muaha..ha...i loikeee...
Jom makan laksa....
Wasallam.....
sekian laporan laksa untuk hari ni...... ^ __^








