September 25, 2012

Coklat untuk jualan


Choc ni utk anakku Difa buat jualan kt sekolah dia.Untuk Kawan2 Asrama...So CS pon jual murah2 je lah...rasa kesian plak nak jual mahal2..ye lah budak skolah kan??mana le ade duit sangat...CS bungkuskan 20 paket je..bukan pe takut x abess...


Coklat kosong je yang ni...he..he..test market..





CS buat bentuk campur2 le..plak tu letak perasa Strawberry...ni ikut faveret Difa le ni..ape2 pon mesti nak rasa strawberry...manyak songeh btoll anak dara CS sorang ni...
 
 
 
 
 

 
 
Buat ala2 umah flat..tingkat2..he..he...
 

 
Letak dalam paket bajet...boleh je nak jual murah2...Insya Allah...tetap balik modal

 
Coklat Abjad pon ade...
 

Yang bentul LOVE 2 ni abes dulu...he..he...Alhamdulillah...esok boleh bawak lagi kan akak DIFA....???