December 1, 2017

Feedback from my lovely customer...sayang2 semua

Cust akak Mazlina namanya....

Ni pulak Cust Rina dari Selama, Perak.Jauh jugak dari Kulim tau..lebih kurang 30-40 minit la jugak nak sampai...

Ni pulak dari isteri anak sedara i dari Ipoh, sanggup by poslaju  Kulim-Ipoh...Tq Dilla selalu support Acu..muah..muah.




Fira...tq tq...Cust akak dari Taman Bersatu ,Kulim.

Yg ni Cust paling best akak pernah dapat, Hana namanya dari Petaling Jaya, deal nak order dgn akk dari bulan 3..untuk doorgift kenduri adik beliau di Ulu Bernam, Perak, pada 14 Sept 2017. Baik sangat sabo je orangnya...
Ni la first cust yang jauh..yang banyak mengajar akk ...
first time belajar pos barang guna BAS...
dia pun tak pernah ....akak??? ...lagi la tak pernah.
Sama-sama kami belajar..Alhamdulillah segalanya dapat diatasi...berkat dorongan suami akk yang tak putus asa utk yakinkan akak untuk berani mencuba..huhu
Alhamdulillah selamat sampai pada hari yang sama...Apam kartun naik bas pada jam 9am sampai ke TBS pada jam 3.00pm..Okey la kan?Pheeewwww......hihihi

@Hana  Part 1
@Hana part 2
From Mrs.Thila...repeat order kali ke 3 dengan akak Mrs.ni...TQSM Thila...

@Hana Part 3
@Hana  part 4

@Hana..last part ,Part 5
Momen2 manis..hihi....