Minggu mencuba design baru pada akak laa...
orang lain dah "berjabu",
akak je x cukup keberanian π.
First gambar tu...first try lukis sebelum masuk kukusan
tanya Fayyad ( hardcore Didi n friends/4 tahun umurnya)
ni gambar apa? Fayyad sebut satu-satu apa yg ibu lukis..
ni Didi, Nana , Jojo...
waaaa......Alhamdulillah ada la rupanya bila anak2 sebut betul..
ibu layan kartun pun sipi-sipi je...dorang yang xberkelip mata klu tengok...
Tapi apesal mata semua pejam....mengantuk ke?hihihi.... Lain kali akak try lukis mata terbuka lak..huhu
Inilah hasilnya..Alhamdulillah.
Ni Order dari Atun untuk jamuan di tadika anaknya.
πΊπΊπΊπΊTima Kasih Atun....πΊπΊπΊπΊ
50 pcs Apam Didi and Friends
50pcs Mix Cartoon


