August 18, 2017

Didi and Friends

Minggu mencuba design baru pada akak laa...
orang lain dah "berjabu",
akak je x cukup keberanian πŸ˜‚.

First gambar tu...first try lukis sebelum masuk kukusan
tanya Fayyad ( hardcore Didi n friends/4 tahun umurnya)
ni gambar apa? Fayyad  sebut satu-satu apa yg ibu lukis..
ni Didi, Nana , Jojo...





 waaaa......Alhamdulillah ada la rupanya bila anak2 sebut betul..
ibu layan kartun pun sipi-sipi je...dorang yang xberkelip mata klu tengok...


 Tapi apesal mata semua pejam....mengantuk ke?hihihi.... Lain kali akak try lukis mata terbuka lak..huhu



Inilah hasilnya..Alhamdulillah.
Ni Order dari Atun untuk jamuan di tadika anaknya.

🌺🌺🌺🌺Tima Kasih Atun....🌺🌺🌺🌺

50 pcs Apam Didi and Friends
50pcs Mix Cartoon