Assalamualaikum...
Lama akak menyepi...
busy dgn baby Zahra yang makin banyak akal sekarang.
Masa mula nak start balik buat Apam Polkadot ni
Ya Allah memang cabaran ya amattt....
dengan nak melekat je dengan ibu...pantang bergerak sikit...
pantang ibu jauh sikit dari dia...huhu
Sapa yang ada anak kecik tau le cemana....huhu
Tapi...tu yang best...nampak sangat anak sayang ibu...kasi can ibu rehat lama2..kikiki
Time anak tidoq ..time tu akk jadik ninja..nak gerak pun ala2 ninja buat serangan ..kiki
time tu la akk nk mengemas rumah, masak pun jenis yg xyah dok dapo lelama...
asal kakak, abang balik sekolah ade makanan terhidang atas meja.
Ehhh..panjang plak akk berleter ni...huhu biasa la sindrom mak-mak ni.
Okey jom layan Apam minion
Harga Apam kartun 2017
100 pcs RM 38
50 pcs RM 20