Rindu betul akak dengan deko2 kartun pada apam ni...walau xde lah pandai mana pun..huhu
Seronok rasanya bila dapat bermain dengan warna ni...macam terapi minda le kot...
Setelah lama akak tutup tempahan...elok akak tukar je status kat wassap ...Ida pun online
Alhamdulillah kalau dah rezeki xke mana...
Ida order 100 pcs apam kartun untuk jamuan tadika anaknya..pada 8 Dec 2016 yang lepas.
Alhamdulillah...apam ni naik membuncit dengan bam bamnya...risau jugak mula tu almaklum bila dah lama x buat...apam ni kekadang ni banyak gak ragam dia kalau x kena gayanya..huhuhu...😞 👀
![]() |
| Apam Spongebob |
![]() |
| Apam Lady Bird |
![]() |
| Apam Minion |
![]() |
| Apam SpongeBob Apam Lady Bird Apam Hello Kitty Apam Minion Filling : Strawberry & Blueberry Tima Kasih Ida... Maafkan akak ye jika ade sebarang kekurangan.. Jangan serik Order dengan akak ye... |




