April 1, 2016

MAAF DIPINTA....ORDERING IS STILL CLOSE...


Lama akak x dapat bersiaran....
Maaf ye...keadaan kesihatan tidak  mengizinkan akak 
untuk mengadap pc buat masa ni..
MAAF ye....


MAAF juga buat masa sekarang hingga mungkin ke ujung tahun  2016
akak x terima tempahan APAM KARTUN dan APAM POLKADOT lagi...


Ini disebabkan walaupun dalam entri sebelum ni
ada akak menyatakan Tempahan akak tutup
hingga diberitahu kelak...
Tapi...masih ade adik2 yang masih  sms, pm ...bertanyakn tentang apam kartun akak ni...
Akak rasa bersalah sangat...
rasa kesian dengan adik2 yg amat berharap untuk merasa apam kartun akak tu...






Dengan ini akak bagitau sebab apa akak x dapat terima lagi order...
SEBABNYA......

Akak tengah sarat....tengah tunggu due Insya Allah 
end of May 2016 akak akan bersalin...INsya Allah


Doakan moga dipermudahkan proses akak nak bersalin nanti ye...
Doakan juga semoga akak selamat 
juga baby nanti sihat walafiat......n elok kejadiannya..
INSYA ALLAH.

Akak juga minta maaf  atas segala kekurangan dan 
segala kesilapan akak 
kepada adik2 kastemer setia akak selama ini....

INSYA ALLAH ade rezeki
kita berurusan lagi....
Amiiinnn....