March 6, 2015

sessi throw back..... ' ^__^

Assalamualaikum...

Maaf kiranya terlalu lama mengambil
satu - satu ayat untuk dikarang
 lalu dirangkaikan untuk dijadikan
sebuah entry untuk blog picisan chimika sayang ini.......

huuuu......dasatkan akak ni....??? Kekangan masa yang amaaaattt lah bizi....padat.

Alhamdulillah akak masih lagi sihat...suami dan anak2 juga sihat..cuma baby Fayyad yang semakin membesar...

Dah 1 tahun 6 bulan...makin cerdik...dengan macam2 ragam dok adaa....

Yang paling bestnya...dia pandai menari....haha....menari gedik-gedik bahu...
memang kelakar.....

 yang xleh belah....lagu iklan UTC yg kt tv tu lah lagu feveret dia....siap gedix-gedix depan tv
sambil goyang2 montot....huhu...

Berbalik kepada tajuk asal....sebenarnya akak nk share gambar tempahan akak baru-baru ni...
Jom layan gambar-gambarnya...




Tempahan nak tema Kalerful... Filling coklat  50 pcs. Tenkiu dik...
Tempahan from Guar Perahu, Bukit Mertajam.








Nak Order Call no akak ye  013- 488 3025