August 31, 2014

tenkiuuu Fatin...


Assalamualaikum....
Dengan kebizian yg melanda..ya ampuunn.....he..he...
kejadian ni dah laaamaaa....sangat..


baru sempat nk upload gambaq..baru sempat nk tulis entri..mesti korang cakap...akak ni klu dah lama tu xyah le nak hapload bagai......

bukan ape...cuma akak nak jadikan bahan bukti...kui..kui...( bukan cipta alasan ye...)
xdelah niat nak menunjuk2..cumanya nak jadikan panduan bg adik2 yang nak memilih tema, kaler dan ape yg sesuai untuk majlis ...

 Semua ini merupakan tempahan dari Fatin yang dah banyak kali order dgn akak..Alhamdulillah...
Beliau menempah sebanyak 100 pcs....



Inilah hasilnya selepas dipacking...yang bekas kecik tu...akak bg free gift...
spesel untuk regular kastemer... 
tenkiuuu so much Fatin....
harap x serik order dengan akk lg ea...