November 1, 2013

Crochet saye

Order by Ustazah Rodhiah untuk anak n anak sedaranya. .sempatlah dia org pakai raya haji baru ni.
Tima kasih atas tempahannya ye. .moga berpuas hati :-)


OPSSS..tolong le buat-buat tak nampak akan baju-baju yang bersangkutan tu..hu..hu
> ___<




Nak cepat punya pasal..snap n sangkut kat mana yang "dan" je...hu..hu...
pasal kepala otak time ni  dah x hengat mende dah...nak concentrate nak check in kat labour room je.....

Alhamdulillah...dah selamat sampai ke tangan tuannya...& Alhamdulillah beliau berpuas hati...
Terima Kasih atas tempahannya....walau x seterer pakar2 crochet yang lain.