Ni Adalah projek saye di saat2 akhir mengandung...minggu ke 39 5 hari punya projek...
merupakan tempahan beg laptop dari ustazah anak saye ..Ustazah Rozhiah...lama tau ustazah ni tunggu...beliau order 1 beg laptop ukuran 24 cm x 34cm and 3 hand bag for kidz....tu yang hampir sebulan makan masa untuk menyiapkannya..Maaf n Terima Kasih kerana Sabar menunggu...
Nanti saye masukkan gambar yang lain ye...
merupakan tempahan beg laptop dari ustazah anak saye ..Ustazah Rozhiah...lama tau ustazah ni tunggu...beliau order 1 beg laptop ukuran 24 cm x 34cm and 3 hand bag for kidz....tu yang hampir sebulan makan masa untuk menyiapkannya..Maaf n Terima Kasih kerana Sabar menunggu...
Nanti saye masukkan gambar yang lain ye...
.jpg)