Assalamualaikum. .
Bagi kami yang tinggal di Kedah ni. . hari ni dah masuk hari ke 4 anak-anak cuti sekolah . .
setakat ni kami sekeluarga baru menghadiri 2 kenduri kahwin . . ade banyak g bersusun kad yang sampai :-)
Nampak gayanya bleh gantung periuk laa ibu untuk minggu ni. .
Semalam 26 Mei 2013 kami menghadiri kenduri anak sedara Azharudin dgn pasangannya Marzaliza di Simpang, Taiping. .
Kami rombongan dari utara ni pegi 4 biji keta aku,abg aku n anak sedara lagi 2 biji keta lagi. .pastu rombongan dari kelantan plak 4 biji lagi . .
Selepas je sessi bergambar. . sessi yang ditunggu-tunggu makan time. . aku x sempat pn nk ambik gambar. .cuma yg sempat aku ambik pinggan je. .hehe. .lauk2 dia sedap2 ade daging masak kicap berempah, air asam utara ( fuhh . .yg ni mmmg faveret aku . ..)
ayam berempah,sambal belacan,ulam haa yang ni pn faveret jugek. .
ade ikan masin , acar buah. .( yg ni aku kureng sikit . .aku cuma selayang pndg je. .eksen ko. .ha ha )
pastu last skali. buah tembikai. .sesuai sgt utk musim panas ni . . sejuk je tekak. .
Sepinggan utk ibu. . 2 pinggan lg utk kak yang n hafiyy. .
Alhamdulillah . .
Anyway Selamat Pengantin baru untuk
At n Liza. .moga berkekalan jodohnya dgn dikurniakan anak- anak yang soleh/ah. .ameen