April 24, 2013

Untukmu...


Assalamualaikum...
Act.kek ni dah lama aku buat..saje godek-godek gambar yang sepatutnya dah lama aku  masukkn dlm blog CS ni...tapi ye lah kalau dah banyak sangat aktiviti sampingan...maka..apa yang aku rancangkan tertangguh...sampai aku pon dah terlupa..:(

Layan jelah gambar RED VELVET CAKE ni yang aku buatkan untuk Ustazah kesayangan anak dara aku 'Kakak Diefa " tu...
Deco yang agak sememeh...xpelah janji rasanya sedap.Aku masih lagi pakai resepi yg ade dlm blog aku ni...sape yang nak copy je kt sane.

KD : " Ibu"......
Aku : Yeee...ade ape???
KD : Hari Guru dah dekatkan?
Aku : Haa...nape?
KD : Ustazah Amirahkan .......suka sangat dengan kek yang ibu buat dulu tu.......boleh x kalau hari Guru ni
         ibu  buat kek yang mcm tu jugek...ustazah kakak suka sangattt dengan kek tu....
Aku : Nampaknya aku dah ade tempahan WAJIB ni....huhu...Insya Allah ibu buatkan...nak kena jenguk
          jalan rata2 nak copy deco kek yang senang n mengancam...:)pasni..