November 10, 2012

DOA ku DI Pagi Ini..


Photo: Aamiin..

 
 Assalamualaikum...selamat pagi semua buat insan2 tersayang yang sentiasa bertakhta di hati ini...Moga pagi yang indah ini akan memberi 1000 rahmat & ketenangan untuk menempuh hari ini.
Buat my cik hubby chubby..Ayang doakan abang akan sentiasa berbahagia di cc Ayang yang mungkin kadangkala ( selalu sebenonya kan bang?? baik aku ngaku dulu sebelom abang kuarkan ayat yang kadang2 makan dalam..) suka buat abg sakit hati..hu..hu...bukan ape..usik mengusik bawak bahagia kan?? Insya Allah..dari hari ke hari aku cuba untuk menjadi isteri Solehah ++ ibu mithali ++ menantu yang baik ( walaupn aku ni jenis yg x banyak cakap..hu..hu..sori ayah...cek xpandai nak bercerita , coz aku lebih suka mendengar & menyampuk) jiran yang baik ++ && for sure hamba Allah yang sentiasa berusaha menjadikan dirinya ini lebih baik dari Semalam.
&& for anak2..ibu akan berusaha & kurangkan marah2 kat korang..he..he...kalau umah sepah2 ibu diamkan aje..nak2 plak time2 cuti sekolah dh mula ni.....boleh camtu anak-anak???

hmmm...sure alang , kak yang..joget lambak kalau aku buat ikrar camni ...
P/s : korang jgn bgtau dorang okeh.....nanti aku belanja korang ehh...tetiba laks...ki...ki..


Itulah doa aku untuk hari ini...Ameen.