September 19, 2012

Putus Idea..






Order from Azila n family for her birthday..50 pcs,,Strawberry n Choc Filling.
Tq Azila...ni repeat order,Harap2 lepas ni order lagi ek...:)



Ni Apam Polka dot Smiley for Besday Azila merangkap jiran n ayahnya kawan sekampung cik hubby...kiranya like kampungku Tamanmu Jua..he..he..bleh guna ke ..ayat merapuku itew??

Entah dah brp lama gambaq ni ade dlm album...bila nak wat entry utk my diari ni..selalu putus idea...
baru nak wat senaman jari...otakku plak xmo selari dengan jari...hu,,hu,,
sama le jugek bila kastemer order ...plak tu soh boh kaler ikut suke..aku plak yg jadik x suke..he..he...ngengade aku ni kan???kadang2 xtau nak letak kaler ape...and bila dh cam2 kepala otak pon mula le...Lastly,..jadi le polkadot Smiley 4 azila ni...

yg pasti Chimika tabik dengan blogger2 yang x kering idea utk mencoret,...dan penjual n pembuat apam di luar sana yg sentiasa menjadi pembakar semangat aku utk terus berkarya .....demi Apam Polka Dot...hu..hu...go..go..chaiyook..